ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

وب سایت: www.goodpack.ir
شماره تماس:02126127739
آدرس: اندرزگو

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

8 واقعیت تکان‌دهنده درباره لیوان یکبار مصرف

از لیوان یکبار مصرف و مضرات آن چه می‌دانید؟

لیوان‌های یکبار مصرف یکی از وسایل ثابت زندگی‌های امروزی شده‌اند. استفاده از آنها چنان با زندگیمان عجین شده است که گاهی متوجه حجم زباله تولید شده ناشی از استفاده از لیوان‌های یکبار مصرف نمی‌شویم. در اکثر مناسبت‌های مذهبی و اعیاد برای پخش چای و انواع نوشیدنی‌ها از لیوان یکبار مصرف استفاده می‌کنیم و در نهایت با حجم بالایی از زباله روبرو می‌شویم که درصد قابل توجهی از آن قابلیت بازیافت نداشته و به چرخه طبیعت وارد می‌شود. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به لیوان یکبار مصرف و مضرات آن داریم.

  • ۰
  • ۰

میوه و تنقلات خانگی بهترین میان‌ وعده برای دانش‌آموزان

یک استاد دانشگاه گفت: موادی از جمله بادام، کشمش و گردو با داشتن انواع ویتامین‌ها بهترین تغذیه برای دانش‌آموزان محسوب شده و آنان را به‌طور کامل سیر می‌کند.
  • ۰
  • ۰

برترین کشورهای دوستدار محیط زیست در سال 2018

کدام کشورها حفاظت بیشتری از محیط زیست می‌کنند؟

اکثر کشورهای اروپا بر اساس معیار EPI به عنوان سبزترین نقاط کره زمین هستند. تنها کشور هلند در بین کشورهای اتحادیه اروپا دارای رتبه 18ام جهانیست. از سال 2000 شاخص سالانه Yale برای تعیین کشورهای فعال در حوزه حفاظت و سازگاری با محیط زیست بر اساس چگونگی عملکرد آنها در ارتباط با حفظ سلامت انسان‌ها و اکو سیستم‌های آسیب‌پذیر تعریف شد. شاخص Yale معیارهای مختلفی را در کشورهای دنیا بررسی کرده و بر اساس آن نمره‌ای بین صفر تا صد به آنها می‌دهد.

  • ۰
  • ۰

ابداع یک روش خلاقانه برای جمع‌آوری زباله‌های شناور در اقیانوس

یکی از بنیادهای غیر انتفاعی در هلند نمونه‌ی اولیه‌ی یک سد شناور پلاستیکی را برای یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های پاک‌سازی دریا به آب انداخته است. این سد Boomy McBoomface نام دارد. ایده‌ی این پروژه این است که یک سد شناور تکه‌های مختلف پلاستیکی را مثل بطری، کیسه‌ها پلاستیکی، تورهای ماهیگیری و دیگر زباله‌هایی که در اقیانوس شناور هستند جمع کند و گیر بیندازد. اگر این سد بسیار طویل به آب انداخته شود، دیگر نیازی نیست که تعداد زیادی قایق وارد دریا شوند و این زباله‌ها را جمع‌آوری کنند.

  • ۰
  • ۰

قاشق و چنگال یکبار مصرف و مزیت‌ها و معایب استفاده از آنها

بررسی مزایا و معایب استفاده از قاشق و چنگال یکبار مصرف

چرا از قاشق و چنگال یکبار مصرف استفاده می‌کنیم؟

قاشق و چنگال یکبار مصرف این روزها به شدت در رستوران‌ها و سازمان‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده بی‌رویه از ظروف یکبار مصرف، بخش قابل توجهی از منابع را مصرف کرده و آلودگی‌های زیست محیطی جبران ناپذیری به همراه دارد. علاوه بر این در بسیاری از موارد، قاشق و چنگال یکبار مصرف موقع سرو غذا ممکن است شکسته و لذت غذا خوردن را کاهش دهد. اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا استفاده از قاشق و چنگال یکبار مصرف در ابعاد وسیع کنونی خوب است یا خیر؟ و آیا راهی برای جایگزینی و استفاده کمتر از آنها وجود دارد؟

در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

فرانسه با ظروف پلاستیکی خداحافظی کرد. این کشور قانونی را وضع کرد که به موجب آن استفاده از تمام ظروف، لیوان، و اسباب پلاستیکی تا سال ۲۰۲۰ ممنوع می‌شود. جایگزین این ظروف باید با مواد زیستی ساخته شود که تجزیه‌پذیر هستند. فرانسه اولین کشوری است که به طور کامل پلاستیک را ممنوع کرده. طبق گزارش آسوشیتد پرس شرکت‌ها تا سال ۲۰۲۰ وقت دارند تا خودشان را با این قانون وفق دهند و از آن تبعیت کنند.

  • ۰
  • ۰

بازیافت پلاستیک در اقیانوس‌ها با کشتی تفریحی نجات‌دهنده اقیانوس

به تازگی یک کشتی تفریحی به نام “نجات‌دهنده اقیانوس” (Ocean Saviour)  برای بازیافت پلاستیک در اقیانوس‌ها در انگلستان رونمایی شده است که می‌تواند روزانه 5 تن پلاستیک را از اقیانوس‌ها جمع‌آوری کرده و آنها را به سوخت تجدیدپذیر مورد نیاز برای حرکت خود تبدیل کند. قیمت این کشتی تفریحی بالغ بر 52 میلیون دلار است.

  • ۰
  • ۰

انار از سالم‌ترین و بهترین ‌میوه‌های روی زمین است و ترکیبات مفید متفاوتی نسبت به دیگر میوه‌ها دارد. تحقیقات نشان داده است که انواع انار ترش و شیرین و محصولات آن‌ها مانند رب انار، آب انار و حتی پوست انار و هسته انار خواص بسیار زیادی برای بدن دارند. می‌توان با مصرف این میوه بدن را در برابر خیلی از بیماری‌ها مقام‌تر کرد. در اینجا به ۱۵ خاصیت انار برای سلامتی اشاره می‌کنیم. اگر دوست دارید با مهم‌ترین خواص انار برای پوست، مو، قلب، دیابت و لاغری آشنا شوید این مطلب را تا انتها بخوانید.

  • ۰
  • ۰

دیزنی‌لند و استارباکس حامی قانون ممنوعیت استفاده از نی پلاستیکی

استارباکس و دیزنی حامی قانون ممنوعیت استفاده از نی پلاستیکی


ممنوعیت استفاده از نی پلاستیکی در کشورهای مختلف

پیش از این به چگونگی ساخت و ممنوعیت استفاده از نی پلاستیکی در کشورهای مختلف به طور خلاصه اشاره کردیم. متاسفانه استفاده از نی‌های پلاستیکی به چنان امر مرسومی در گوشه و کنار دنیا تبدیل شده که در بسیاری از موارد، توجهی به حجم نی‌های مصرف شده نمی‌شود. اما جالب است بدانید تقریبا 4 درصد از حجم کل زباله‌های پلاستیکی را نی‌های پلاستیکی تشکیل می‌دهند.