ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

وب سایت: www.goodpack.ir
شماره تماس:02126127739
آدرس: اندرزگو

  • ۰
  • ۰

سالادی مقوی تهیه شده از میوه ها و مغزها

طبق کتاب آشپزی قرن آمریکایی ها، سالادوالدورف اولین بار در سال 1893 در نیویورک آمریکا تهیه شده است. در دستور اولیه و قدیمی سالاد تنها از سیب قرمز، کرفس و سس مایونز برای تهیه سالاد استفاده شده اما بعدها و به مرور زمان، افزودن مغزها هم بخشی از دستورالعمل تهیه این سالاد شده است. در ادامه مبحث جذاب آموزش سالادهای ملل که مدتی است در وبلاگ گودپک به آن می‌پردازیم، امروز هم به شهر نیویورک در قلب آمریکا سفر کرده و با مواد اولیه و طرز تهیه سالاد والدورف آشنا می شویم.

این سالاد معمولا به صورت تکنفره سرو می شود. برای سرو آن، در دورهمی های خانوادگی و مهمانی های کوچک، می توان آن را درون برگ کاهو ریخت. اما اگر میزبان تعداد کثیری از عزیزان خود بوده یا رستوران دار هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ظروف یکبار مصرف گودپک برای سرو سالاد است. شرکت گودپک انواع ظرف سالاد یکبار مصرف را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تولید کرده و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. ظروف سالاد یکبار مصرفِ گودپک حجم ها و مدل های مختلفی دارد که مناسب برای سرو یک نفره سالاد هم می باشد.

  • ۹۸/۰۳/۰۳
  • good pack

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی