ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

وب سایت: www.goodpack.ir
شماره تماس:02126127739
آدرس: اندرزگو

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش انواع سالاد: طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکی

طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکی و ترشی هالوپینو

یک سالاد خوشمزه و مطابق با ذائقه ایرانیان

برخلاف غذاهای رایج در جنوب شرق آسیا که ترکیبات عجیبی داشته و از ذائقه اکثر ایرانیان دور است، غذاهای مکزیکی باب میل ذائقه ایرانیان است. البته غذاهای مکزیکی هم مانند غذاهای هندی به تندی شهرت دارند. اما می‌توان میزان تندی آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که آزاردهنده نباشد. در ادامه به طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکی، به عنوان یک سالاد خوشمزه و سازگار با ذائقه ایرانیان می‌پردازیم.

  • ۰
  • ۰


رفع آلودگی محیط‌زیست از تقریباً دو دهه قبل با ورود بی‌رویه مواد پلاستیکی غیرقابل برگشت به طبیعت به حالت بغرنجی رسیده است. شاید کمتر محل و نقطه‌ای از شهرهای کشورمان را بتوان یافت که در آن یک ظرف پلاستیکی و یا یک کیسه پلاستیکی وجود نداشته باشد.
در جریان بازدید از دیوار مرزی در مرز ایران و پاکستان در میرجاوه، حتی روی بلندای دیوار مرزی‌مان و بر روی سیم‌خاردارها شاهد بازی هزاران قطعه پلاستیکی در باد بودم. ضایعات پلاستیکی که سالها باقی می‌مانند و نابود نمی‌شوند. حتی وقتی برای استراحت و تفریح به کوه و دشت هم می‌رویم منظره کیسه‌ها، ظروف و ضایعات پلاستیکی چشم‌انداز زیبایمان را مخدوش می‌کند. شیوع مصرف مواد یک‌بار مصرف پلاستیکی چنان گستردگی یافته که حتی برخی افراد ترجیح می‌دهند در خانه نیز از این ظروف استفاده کنند، در حالی که نمی‌دانند آیا این ظروف مانند سایر زباله‌های تولیدی قابل تجزیه و بازگشت به طبیعت است یا نه! عمده ضرر این مصرف‌گرایی بدون تدبیر، آسیب جدی به محیط‌زیست، منابع ملی و سلامت انسانی است.

  • ۰
  • ۰

تولید لباس از پلاستیک بازیافتی برای تیم منچستر یونایتد

تولید لباس از پلاستیک بازیافتی توسط آدیداس برای تیم باشگاهی منچستر یونایتد

تولید لباس از پلاستیک‌ بازیافتی توسط آدیداس

باشگاه منچستر یونایتد، یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ فوتبال انگلستان است. تاسیس این باشگاه به سال 1878 برمی‌گردد. اخیرا یک شرکت دوستدار محیط زیست به نام Parley for the Oceans با آدیداس همکاری خود را آغاز نموده است. آدیداس تولید کننده لباس تیم منچستر یونایتد است. هدف از این همکاری تولید لباس سوم تیم منچستر یونایتد از پلاستیک‌‌های بازیافت شده از زباله‌های داخل اقیانوس است.

هدف از این همکاری جلب توجه جهانیان به موضوع آلودگی‌های زیست محیطی، علی‌الخصوص آلودگی اقیانوس‌هاست. متاسفانه در حال حاضر حدود 5 تریلیون زباله در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد وجود دارند که تاثیرات مخربی بر روی سلامت جانوران دریایی و محیط زیست دارد.

  • ۰
  • ۰

آیا خوردن نودل‌ برای سلامتی ما ضرر دارد؟

Image result for ‫نودل‬‎
هر ساله ده‌ها میلیارد رامن نودل (Ramen Noodle) با لذت هرچه تمام‌تر در دنیا مصرف می‌شود. نودل غذای ساده‌ای است که تنها به مقداری آب جوش نیاز دارد و دیگر هیچ. این‌طور به نظر می‌رسد که غذاهایی از این دست توانسته‌اند انقلابی در دنیا ایجاد کنند اما آیا خوردن بیش از حد نودل‌های آماده و فوری برای ما مفید است؟
  • ۰
  • ۰

افزایش چشم‌گیر قیمت ظروف یکبار مصرف

افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف و دلایل آن

رشد 10 برابری قیمت ظروف یکبار مصرف

بازار تولید و فروش ظروف یکبار مصرف هم از آشفتگی‌های بازار ارز بی‌نصیب نبوده و طبق گفته رییس اتحادیه پلاستیک و ظروف یکبار مصرف، در این صنف نیز شاهد افزایش 10 برابری قیمت‌ها هستیم. این افزایش قیمت ناشی از تاثیر نوسانات بازار ارز بر روی صنایع پتروشیمی است. مواد اولیه ساخت ظروف یکبار مصرف و پلاستیک تمامی از محصولات بازار پتروشیمی است. بنابراین هر نوع تغییر قیمت در این صنعت، تاثیر مستقیم بر روی قیمت ظروف یکبار مصرف دارد.

  • ۰
  • ۰

کاهش ریسک نارسایی قلبی با مصرف شکلات 

کاهش ریسک نارسایی قلبی با مصرف شکلات

نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد خوردن بالغ بر سه تخته شکلات در ماه می تواند ریسک نارسایی قلبی را کاهش دهد.

  • ۰
  • ۰

استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی برای پخش نذری در محرم

ظروف یکبار مصرف گیاهی را جایگزین ظروف پلاستیکی کنید

استفاده از ظروف یکبار مصرف همیشه در عزاداری‌ها و ایام محرم به طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد. هرچند ظروف یکبار مصرف به پخش بهداشتی غذا کمک می‌کنند، اما فرآیند بازیافت آنها بسیار هزینه‌بر بوده و اگر به حال خود رها شوند به چندین سال زمان برای تجزیه در طبیعت نیاز دارند. ظروف یکبار مصرف انواع مختلفی دارند که پیشتر در مورد انواع ظروف یکبار مصرف و مواد مصرفی در ساخت آنها مفصلا صحبت کرده‌ایم.

  • ۰
  • ۰

تجزیه زباله در طبیعت چند سال زمان می‌برد؟

برای تجزیه زباله در طبیعت چند سال زمان لازم است؟

انسان تنها موجودی است که در صورت بی توجهی می‌تواند به راحتی زیست بوم خود و سایر جانوران را از بین ببرد. در طبیعت هیچ موجودی به اندازه انسان توان سازندگی و تخریب را به طور همزمان ندارد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که زباله‌های رها شده در طبیعت به طور طبیعی چند سال زمان لازم دارند تا تجزیه شوند؟ در ادامه با ما باشید تا آماری شگفت انگیز از مدت زمان لازم برای تجزیه زباله در طبیعت را بررسی کنیم.

  • ۰
  • ۰


برخی بر این باورند که فناوری می‌تواند در پاکسازی اقیانوس‌ها و دریاها از آلودگی پلاستیکی تاثیرگذار باشد. اما آیا فناوری یک راه‌حل همه‌جانبه و جامع محسوب می‌شود؟
  • ۰
  • ۰

آیا بازیافت پلاستیک و ظروف یکبار مصرف ممکن است؟

بازیافت پلاستیک و ظروف یکبار مصرف بر خلاف آنچه به نظر میرسد، دارای مراحل دشواری است

سرنوشت ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف

بازیافت پلاستیک و ظروف یکبار مصرف گاهی اوقات همانند یک میدان مین است. به نظر شما کار راحتیست؛ این طور نیست؟ شامپوها با بطری‌های پلاستیکی و بطری‌های سودا در سطل زباله‌های آبی ریخته می‌شوند؛ اما ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف چه می‌شوند؟

بسیاری از ظروف یکبار مصرف همانند بطری‌های پلاستیکی هستند؛ اما در اکثر مواقع آنها همراه با غذا، خراشیده، پاره و یا آلوده شده و اگر این میزان آلودگی بسیار زیاد باشد، در مرحله بازیافت، نه تنها بازیافت نمی‌شوند بلکه به قسمت دفن زباله‌ها منتقل می‌شوند