ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

وب سایت: www.goodpack.ir
شماره تماس:02126127739
آدرس: اندرزگو

  • ۰
  • ۰

انار از سالم‌ترین و بهترین ‌میوه‌های روی زمین است و ترکیبات مفید متفاوتی نسبت به دیگر میوه‌ها دارد. تحقیقات نشان داده است که انواع انار ترش و شیرین و محصولات آن‌ها مانند رب انار، آب انار و حتی پوست انار و هسته انار خواص بسیار زیادی برای بدن دارند. می‌توان با مصرف این میوه بدن را در برابر خیلی از بیماری‌ها مقام‌تر کرد. در اینجا به ۱۵ خاصیت انار برای سلامتی اشاره می‌کنیم. اگر دوست دارید با مهم‌ترین خواص انار برای پوست، مو، قلب، دیابت و لاغری آشنا شوید این مطلب را تا انتها بخوانید.

انار سرشار از مواد مغذی است

پوست انار ضخیم و خارق‌العاده است، اما درون این پوست ضخیم صدها دانه ظریف و خوشمزه یاقوت مانند قرار گرفته است. هر کدام از این دانه‌ها دارای خواص شگفت‌انگیزی هستند که انار را به یک میوه خاص تبدیل کرده است. در ادامه می‌توانید بخشی از ارزش غذایی یک لیوان انار دان کرده (حدود ۱۷۴ گرم) را ببینید.

  • فیبر: ۷ گرم
  • پروتئین: ۳ گرم
  • ویتامین C: سی درصد
  • ویتامین K: سی‌وشش درصد
  • فولات: شانزده درصد
  • پتاسیوم: دوازده درصد

دانه‌های انار بسیار شیرین هستند البته اگر رسیده و تازه باشند. هر یک لیوان دانه انار حدود ۲۱ گرم قند و حدود ۱۴۴ کالری انرژی دارد. علاوه بر این انار ترکیباتی قوی با خواص دارویی هم دارد.

در بعضی اوقات میتوانید انار را در سالاد نیز استفاده کنید و سالاد انار بسیار خوش مزه ای تهیه کنید.

۲. خواص دارویی انار

درون انار دو ماده وجود دارد که در واقع اکثر خواص انار را مدیون آن‌ها هستیم.

  • پونیکالاجین (Punicalagin)

این ماده یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی است که هم در آب آنار و هم در پوست انار پیدا می‌شود. خاصیت آنتی‌اکسیدان این ماده آنقدر زیاد است که باعث شده آب انار ۳ برابر بیشتر از نوشیدنی‌هایی مانند آب انگور و چای سبز آنتی‌اکسیدان فعال داشته باشد. همین آنتی‌اکسیدان و البته موارد دیگر باعث می‌شود که خواص آب انار و البته خواص پوست انار هم بسیار زیاد باشد.

  • پونیسیک اسید (Punicic acid)

این اسید درون روغن هسته انار یافت می‌شود و جزو اسید‌های چرب اصلی دانه‌های انار است. این ماده یکی از اسیدهای چرب امگا ۶ است.

ادامه مقاله را در سایت دیجی کالا بخوانید.

منبع : سایت دیجی کالا 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی