ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع اقبام یکبار مصرف رستورانی لوکس

ظروف یکبار مصرف رستورانی

وب سایت: www.goodpack.ir
شماره تماس:02126127739
آدرس: اندرزگو

  • ۰
  • ۰

انواع ظروف یکبار مصرف و معایب و مزایای آنها

استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف در گردش و تفریح، باعث حمل آسان مواد غذایی و حفظ سلامت غذا می‌شود

زمانی که صحبت از حمل غذا به میان می‌آید، بیشتر رستوران‌ها، فروشگاه‌های خواربار فروشی، سوپرمارکت‌ها و سایر مؤسسه‌های سرویس‌دهی غذا، خود را موظف می‌دانند که انواع ظروف یکبار مصرف را برای مهمانان خود و خریداران فراهم نمایند. این محصولات برای سرو غذای اصلی، میان وعده و حتی ذخیره غذای باقی‌مانده‌ در رستوران که قصد بردن آن به خانه را دارید، مناسب می‌باشند. مواد اولیه ظروف یکبار مصرف، از عوامل مهمی است که بسته به نوع مصرف باید به این مهم توجه شود.
در ادامه به معرفی انواع ظروف یکبار مصرف و کاربرد آنها می‌پردازیم.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی:

آلومینیوم به علت طبیعت تطبیق‌پذیر ضمن دارا بودن قابلیت‌های بسیار، ماده بسیار شناخته شده‌ای در تعیین جنس ظروف یکبار مصرف است. علاوه بر اینکه این محصول برای بسیاری از عملکردها و نیازها قابل قبول و مناسب بوده، سخت و محکم می‌باشد و به راحتی قابلیت نگهداری مواد غذایی سنگین‌تر را داراست. ظروف آلومینیومی یک انتخاب عالی برای نگهداری غذاهای با چگالی زیاد و سنگین نظیر بوریتو و پاستا بوده که ظروف گرد و مستطیل از انواع دیگر و رایج‌ آن می‌باشند


ظروف یکبار مصرف پلی‌ استیرن

محصولات استیروفوم یا به عبارتی پلی استیرن  مدت‌هاست که به سبب عدم تواناییشان در بازگشت به طبیعت بسیار بحث‌برانگیز بوده‌اند. با این وجود این محصول به جهت وزن سبک، هزینه کم و خواص عایق استثنایی همچنان در صنعت مواد غذایی در میان دیگر ظروف پیشتاز و برنده می‌باشد. این ظروف در انواع چند لایه و یا تک لایه به بازار ارائه می‌شوند. 


ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشتر در بخش تولید و یا اغذیه فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات دارای درب‌های با قابلیت پلمپ هستند که غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگاه می‌دارد.  ظروف پلاستیکی باریک و کم حجم بسیار مناسب برای حمل سالاد و قطعات کیک می‌باشند؛ در حالیکه  ظروف ضخیم‌تر و با حجم بیشتر برای ذخیره پاستا و میوه‌های اسلایس شده مناسب است.

ظروف یکبار مصرف گیاهی (بیوپلاستیک)

امروزه ظروف یکبار مصرف بیوپلاستیک موج جدیدی در صنعت صنایع غذایی به شمار می‌روند. بیوپلاستیک‌ها که بهPLA شناخته شده‌اند، از مواد اولیه گیاهی و تجدیدپذیر مانند ذرت و گیاهان دیگر ساخته شده‌اند. این ظروف به عنوان جایگزینی غیرسمی برای ظروف یکبار مصرف استیروفوم و سایر محصولات تجدیدناپذیر شناخته شده‌اند. ظروف بیوپلاستیک در انواع فنجان‌ها، درب‌ها و در طرح‌های تاشو موجود می‌باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی